«Навчаємо дитину правил безпеки»

Адресу будинку, в якому проживаєте, та но­мери телефону мами й тата вивчіть з своєю дитиною з раннього віку

 

Будьте терплячі, навчайте дитину! Вона має бачити у Вас уважного та товариського вчителя. та вивчіть зі сво­єю дитиною з раннього віку.

Вірогідність травматизму дитини в побу­ті знизиться, якщо не пошкодувати часу й показати їй, як правильно виконувати домаш­ні справи.

Гидкий, брудний одяг — за ним іноді дитина приховує забиття живота або навіть пошко­дження внутрішніх органів. Інколи діти, щоб уникнути покарання, приховують факт трав­ми, що з ним трапилась. Тому, перш ніж пока­рати дитину за брудний одяг, дізнайтеся, що з нею трапилося.

Дозований досвід — це виховний прийом, коли дитині дають змогу переконатися,

Іграшки та особисті речі дитина має тримати в порядку; привчайте дитину прибирати своє робоче місце — не лише для чистоти, а й для безпеки.

Й - що водою та праскою можна обпектися, голкою — вколотися тощо. Це дасть змо­гу дитині уникнути багатьох помилок.

Елементарні правила безпеки дадуть змогу дитині уникнути складних си­туацій. Пам'ятайте, що заборони необ­хідно обгрунтовувати.

Живі домашні істоти можуть нане­сти травму дитині. Тож навчайте дітей бережно та дбайливо доглядати за ними, уникати небезпечних дій.

Захищайте своїх дітей, поки вони не подорослішають та зможуть захища­ти себе самостійно.

Кислоту, лаки, розчинники та іншу побутову хімію не слід тримати в посуді від напоїв, їх потрібно зберігати подалі від дітей.

Ліки, навіть вітаміни, можуть бути небезпеч­ними для дітей. Тож дозуйте їх вживання дитиною, дотримуючись інструкцій та реко­мендацій лікаря.

Мультфільми та дитячі телепередачі є дже­релом для поглиблення знань дітей щодо правил безпечної поведінки. Обговорюйте з ді­тьми ситуації, у які потрапляють телевізійні ге­рої, і спонукайте робити висновки.

Не захоплюйтеся наведенням дитині при­кладів небезпечних ситуацій, що трапилися з її друзями чи іншими дітьми. Це може викли­кати у дитини страхи.

Особливо важливо навчати дитину безпечної поведінки на власному прикладі. Діти копі­юють Вашу поведінку — не забувайте про це.

Програми з безпеки життєдіяльності для до­рослих не рекомендовано дивитися дітям, тому що вони подекуди містять кримінальну статистику, що шкодить психіці дітей.

Ріжучі та колючі предмети зберігайте в спе­ціально відведеному місці та навчайте дітей користуватися деякими з них у вашій присут­ності.

Сірники та запальнички — не іграшки для ді­тей. Тож не залишайте їх у доступних для дітей місцях.

Телефони екстрених служб дитина має зна­ти напам'ять. Запишіть їх та розмістіть біля телефонного апарата.

Упевніться, коли виходите з дому ненадов­го, що ваша дитина зайнята цікавою грою

іне буде шукати собі інше заняття, що може бути небезпечним.

Факти, коли діти випадають з вікон та бал­конів, переконують, що вікна мають бути надійно зачинені, коли в кімнаті граються діти.

Холодна вода — ваш надійний помічник у випадку, якщо дитина забилася, обпекла­ся чи порізалася.

Цінуйте у своїй дитині впевненість та само­стійність.

Часто надмірна опіка не дає дітям змоги орі­єнтуватись у правильності прийнятого рі­шення в певній ситуації.

Широко використовувати електроприлади діти можуть з чотирирічного віку, однак лише з вашого дозволу та у вашій присутності.

Щітка, мило та зубна паста мають бути «друзями» дитини з раннього дитинства.

Юні дослідники — це чудово, але ліпше, якщо діти вивчатимуть механізми та проводитимуть досліди разом з дорослими або під їх наглядом.

Ясно, чітко, зрозуміло пояснюйте дитині правила поведінки, а головне — дотримуйтеся їх самі.