ЗАТВЕРДЖУЮ: ПОГОДЖУЮ:
завідувач ЗДО №26 директор центру
_________/ Ковтик О.І./ психологічної служби
управління освіти
Ужгородської міської ради
____________ /Томей А.М./
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ
ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА
ЗДО №26
м. Ужгорода
БУГРИНЕЦЬ ГАЛИНИ МИХАЙЛІВНИ
на 2018 – 2019 навчальний рік
Часто малюки і підлітки сприймають телефон не як засіб зв’язку, а як дорогу іграшку і елемент престижу
1. У перші дні відвідування садка не залишайте дитину одну до вечора, тривалість її перебування в новому колективі має становити 1,5-2,5 години і поступово збільшуватись.
Основні показники гіперактивності у дітей (П. Бейкер і М. Алворд).
- Дефіцит активної уваги
- Непосидюча, їй важко тривалий час утримувати увагу.
- Не слухає, коли до неї звертаються.
- З великим бажанням береться до справи, однак ніколи не доводить до кінця.
- З труднощами організовує діяльність.
- Часто губить речі.
- Уникає нудних завдань, і тих, що вимагають інтелектуальних зусиль.
- Надмірно забудькувата.
Будь-який дитячий психолог може виділити дві основні проблеми батьків у вихованні дітей: перша – це надмірна жорсткість і контроль, друга – крайня вседозволеність. Сьогодні поговоримо про останню як стиль виховання у родині.
Останнім часом батьки стали досить обізнаними у сфері педагогіки і психології дитини. І це, звичайно, непогано. Та дуже часто вони вирішують застосовувати якусь новомодну методику, зовсім не зважаючи на здоровий глузд і не розібравшись у всіх тонкощах.