Основні показники гіперактивності у дітей (П. Бейкер і М. Алворд).

- Дефіцит активної уваги
- Непосидюча, їй важко тривалий час утримувати увагу.
- Не слухає, коли до неї звертаються. 
- З великим бажанням береться до справи, однак ніколи не доводить до кінця.
- З труднощами організовує діяльність.
- Часто губить речі. 
- Уникає нудних завдань, і тих, що вимагають інтелектуальних зусиль.
- Надмірно забудькувата.

Детальніше...

 Будь-який дитячий психолог може виділити дві основні проблеми батьків у вихованні дітей: перша – це надмірна жорсткість і контроль, друга – крайня вседозволеність. Сьогодні поговоримо про останню як стиль виховання у родині. 
     Останнім часом батьки стали досить обізнаними у сфері педагогіки і психології дитини. І це, звичайно, непогано. Та дуже часто вони вирішують застосовувати якусь новомодну методику, зовсім не зважаючи на здоровий глузд і не розібравшись у всіх тонкощах. 

Детальніше...

За­зви­чай, в мо­лод­шо­му дошкільному віці бать­ки і вихователі рідко звер­та­ють ува­гу на те, яка ру­ка у ди­ти­ни ве­ду­ча.

По­чи­на­ють помічати це, ко­ли ди­ти­на починає більше ма­лю­ва­ти, вчить­ся пи­са­ти, більш ак­тив­но діє однією з рук – за­зви­чай, в 4-5 років.

Швид­ко помічають ліворуких дітей у сім’ях, так зва­них, зі спад­ко­вою ліворукістю. І найчастіше са­ме в цих сім'ях на­ма­га­ють­ся пе­рев­чи­ти ди­ти­ну ще до шко­ли.

Детальніше...