Основні показники гіперактивності у дітей (П. Бейкер і М. Алворд).
- Дефіцит активної уваги
 - Непосидюча, їй важко тривалий час утримувати увагу.
 - Не слухає, коли до неї звертаються. 
 - З великим бажанням береться до справи, однак ніколи не доводить до кінця.
 - З труднощами організовує діяльність.
 - Часто губить речі. 
 - Уникає нудних завдань, і тих, що вимагають інтелектуальних зусиль.
 - Надмірно забудькувата.
 Ознаки рухової розгальмованості
- Постійно крутиться.
 - Виявляє ознаки неспокою (стукає пальцями, бігає, кудись залазить). 
 - Спить значно менше, ніж інші діти, навіть у немовлячому віці.
 - Надто говірлива.
 
 
Ознаки імпульсивності
- Починає відповідати, недослухавши запитання.
 - Не спроможна дочекатися своєї черги, часто втручається, перериває співрозмовника
 - Погано зосереджує увагу. 
 - Не може дочекатися винагороди (якщо між дією і винагородою є пауза).
 - Не може контролювати і регулювати свої дії. Поведінку не керує правилами.
 - У процесі виконання завдання веде себе по-різному і демонструє різні результати.
 - На одних заняттях дитина спокійна, на інших — ні.
          
         Якщо у віці до 7 років мають місце хоча б шість із перелічених ознак, батьки та вихователі можуть передбачити, але не ставити діагноз, що дитина, за якою вони спостерігають, гіперактивна. Для уточнення діагнозу дитину треба показати дитячому психоневрологу.
