План роботи ДНЗ на 2017 – 2018 навчальний рік
Структура ДНЗ № 26 у 2017– 2018 навчальному році:
№ з/п |
Вікова група |
Кількість дітей |
Вихователі |
1. |
Ясельна |
26 |
Хомин О.Р., Павлій О.М. |
2. |
Молодша № 1 |
23 |
Іванчо Т.І., Балушак І.П. |
3. |
Молодша № 2 |
22 |
Забрудцька О.В., Луханіна Н.А. |
4. |
Молодша № 3 |
25 |
Блага В.В., Хміль М.В. |
5. |
Середня № 1 |
26 |
Ліпот В.С., Луцьо С.В. |
6. |
Середня № 2 |
26 |
Ференцик Т.О., Бабунич О.В. |
7. |
Середня № 3 |
26 |
Давидчук В.М., Нинчак М.В. |
8. |
Старша № 1 |
29 |
Немеш Н.С., Боклах Н.А. |
9. |
Старша № 2 |
29 |
Бугринець Г.М., Бучак Г.В. |
10. |
Старша № 3 |
30 |
Криденцар О.Ю., Майструк Н.Т. |
11. |
Різновікова угорська |
27 |
Фазекаш Б.З., Гайду Б.С. |
ЗАВДАННЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
НА 2017 – 2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1.Оновлювати зміст освітнього процесу, упроваджуючи інноваційні психолого-педагогічні методики та технології, моделюючи освітній процес на основі проектної діяльності, спрямованої на формування ключових компетенцій дошкільників.
2. Продовжувати роботу з національно-патріотичного виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності.
3. Створювати безпечні та сприятливі умови для життєдіяльності дітей, якісні умови праці для педагогів.
4. Продовжувати формувати у вихованців навички спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми.
5. Впроваджувати в освітньо – виховний процес питання гендарного виховання дошкільників.
Методична проблема на 2017 – 2018 н. р. – забезпечувати результативність та якість праці педагогів, направленої на розвиток фізичного, духовного та інтелектуального потенціалів дошкільнят, застосовуючи інноваційні методи та підходи. Залучення педагогів середніх та старших груп до оволодіння технологіями проектування освітньо-виховного процесу.
II. Методична робота з кадрами
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальні |
Доповнення Корекція |
2.1.
2.1.1
2.1.2
|
Підвищення теоретичного рівня і фахової підготовки педагогічних кадрів З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності, адаптації до стилю роботи в ДНЗ здійснювати індивідуальне консультування педагогів З метою підвищення фахової майстерності педагогів та якості освітнього процесу призначити наставників молодим спеціалістам та організувати роботу у напрямках: - методичні рекомендації щодо планування освітнього процесу за програмою «Українське дошкілля»; - показ організації різних видів діяльності; - організація роботи з батьками; - перегляд занять у наставників; - перегляд гартувальних заходів
|
упродовж року |
завідувач вихов.-методист |
|
2.2. 2.2.1
2.2.2
2.2.3
2.2.4 |
Семінар-практикум «Дівчатка та хлопчики:виховуємо по-різному»
Освітній проект «Обережність не зашкодить»
Семінар-практикум «Розвиток діалогічного мовлення в дітей дошкільного віку» .
Заняття 1. Основні методи розвитку діалогічного мовлення.
Заняття 2. Роль занять у формуванні навичок спілкування з іншими дітьми й дорослими. Тренінгове заняття «Формування основ здорового способу життя дітей дошкільного віку» |
26.10.2017
упродовж року
14.12.2017
14.02.2018
01.2018 |
вихователь-методист
педколектив
вихователь-методист вихователь-методист
вихователь-методист |
|
2.3. 2.3.1
2.3.2
2.3.3
2.3.4
2.3.5
2.3.6
2.3.7
2.3.8
2.3.9 |
КОНСУЛЬТАЦІЇ: Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017 – 2018 навчальному році Як розпізнати схильність до дислексії в дошкільників.
Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з їхніми правами та обов∙язками. Предметно-ігрове середовище для економічного виховання дошкільників. Інноваційні підходи до формування лексичної сторони мовлення у дітей. Пізнавальні діалоги з дошкільниками. Сократівський діалог. Лекція. Як заохочувати дошкільників?
Розвинена воля-важлива складова особистісної компетентності дошкільників. День відкритих дверей у ДНЗ. |
04.09.17
12.10.17
23.11.17
18.12.17
15.01.18
12.02.18
19.03.18
16.04.18
14.05.18 |
завідувач
вихователь-методист
практичний психолог
вихователь-методист
вихователь-методист
вихователь-методист
вихователь-методист
завідувач |
|
2.4. 2.4.1
2.4.2
2.4.3
2.4.4
2.4.5
2.4.6
|
ВІДКРИТІ ПОКАЗИ: «Про здоров’я, друже, дбай – корисну їжу ти вживай».
|
10.2017
23.11.16
14.12.16
26.01.17
03.02.17
16.03.17
|
Давидчук В.М.
Ліпот В.С.
Боклах Н.А.
Луцьо С.В.
Блага В.В.
Луханіна Н.А. |
|
2.5. 2.5.1
2.5.2
2.5.3
2.5.4
2.5.5
|
Творчі лабораторії Корекційні таблиці як стимул пізнавальної акимвності дошкільників за методикою Н.Гавриш Використання методики Кюїзенера у навчально-виховному процесі Ознайомлення дошкільників з лікарськими рослинами Народознавство. Сімя, родинні традиції Казкотерапія в роботі з дошкільниками |
|
Давидчук В.М.
Ліпот В.С.
Луцьо С.В.
Павлій О.М.
Боклах Н.А. |
|
2.6. 2.6.1
2.6.2 2.6.3 2.6.4 2.6.5 2.6.6 |
КОНКУРСИ ТА ОГЛЯДИ: Підготовка груп до нового навчального року «Осінній вернісаж – 2017» «Новорічний подарунок» «Кращий «куточок безпеки» «Великодній вернісаж» «Наш майданчик найкращий» |
09.2017
10.2017 12.2017 02.2018 04.2018 05.2018 |
всі педагоги
вихователі вихователі вихователі вихователі вихователі, БК |
|
2.7. 2.7.1
2.7.2
2.7.3
2.7.4
|
САМООСВІТА Забезпечити організаційний та методичний супровід самоосвіти педагогів Проводити огляд нормативно-правових документів про дошкільну освіту та новинок методичної літератури Проводити індивідуальні консультації щодо складання планів із самоосвіти Кожному педагогу самостійно визначити зміст самоосвіти відповідно до його професійних потреб, інтересів, планів.
|
упродовж року
1раз в місяць
за запитом
протягом року
|
вихователь-методист
вихователь-методист
вихователь-методист
вихователі фізінструктор музкерівники
|
|
2.8. |
Робота творчої групи …. |
За планом
|
вихователь-методист
|
|
2.9.
2.9.1
2.9.2
2.9.3
2.9.4
2.9.5 |
Вивчення, узагальнення та впровадження ППД Продовжити вивчення парціальної програми національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» (авт. Кичата У.І., Каплуновська О.М., Паець Ю.м. за наукового редагування Рей польської О.Д.) Вивчати парціальну програму з основ здоровя та безпеки життждіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати» І далі впроваджувати в практику роботи дітей дошкільного віку методику Кюїзенера. І далі впроваджувати в практику роботи дітей дошкільного віку методику Н.Гавриш (використання коректурних таблиць) Впровадити в практику роботи методику А.Богуш, Н Гавриш «Розповідання за сюжетними картинами» |
упродовж року
упродовж року
упродовж року
упродовж року |
педколектив
Ліпот В.С.
Давидчук В.М.
Бугринець Г.М. Немеш Н.С. |
|
2.10. 2.10.1
2.10.2
2.10.3
2.10.4 |
ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ: Основні напрямки роботи дошкільного навчального закладу у 2017– 2018 н. р. - обговорення та затвердження Річного плану роботи ДНЗ на 2017 – 2018н. р.; - організаційні питання початку нового навчального року - створення належних умов для організації початку нового навчального року (звіти вихователів); - про затвердження режиму дня, розкладу занять, форм планування навчально-виховного процесу; - про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2017 – 2018 н.р. Особливості гендерного виховання дітей дошкільного віку. 1.Про виконання рішень попереднього засідання педради. 2.Основні положення гендерного виховання дошкільників. 3.Результати вивчення особливостей гендерного розвитку дітей дошкільного віку.
Формування у дітей свідомого ставлення до власного життя і здоров’я. 1.Про виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради. 2.Основні завдання роботи дошкільного закладу з питань безпеки життждіяльності дитини. 3.Формування стереотипів поведінки дошкільників в умовах сучасного соціуму. 4.Робота з батьками щодо безпеки життєдіяльності дітей. 5.Презентація атрибутів та обладнання для нових дидактичних ігор і наочності, для роботи з дітьми щодо профілактики пожеж.
Підсумки роботи ДНЗ у 2017 – 2018 н. р. - про основні підсумки роботи колективу ДНЗ №26 у 2017 – 2018 н.р.; - про результати підсумкових занять - психологічна готовність дітей старших груп до шкільного навчання - обговорення плану роботи ДНЗ на літній оздоровчий період; - літнє оздоровлення дошкільників: як створити оптимальні умови |
30.08.17
29.11.17
27.02.18
25.05.17 |
завідувач вихователь-метод
вихователі
вихователь-методист
завідувач
завідувач
Ліпот В.С.
вихователь-методист пр. психолог
вихователь-методист
завідувач
Боклах Н.А.
Давидчук В.М.
вихователі
завідувач
вихов.-методист
пр.психолог
вихователь-методист вихователі сестра медична Гребенач Т.П. |
|
2.11. 2.11.1
2.11.2 |
АТЕСТАЦІЯ Забезпечити якісне проведення атестації педагогічних працівників: - уточнити перспективні плани атестації та курсової перепідготовки педагогічних працівників; - видати наказ по ДНЗ про підготовку та проведення атестації; - провести засідання атестаційної комісії; - вивчити систему роботи педагогів, які атестуються; - провести Тиждень ознайомлення з досвідом педагогів, які атестуються - видати наказ по ДНЗ за результатами атестації та ознайомити з ним педагогічний колектив Провести чергову атестацію педагогічних працівників: Ліпот В.С. – вихователь Луцьо С.В. – вихователь Давидчук В.М. – вихователь Павлій О.М. – вихователь Боклах Н.А. – вихователь |
до 31.08.17
до 18.09.17
09.10.17
до 15.03.18
з 08.02 по 12.02.2018
до 03.04.18
|
завідувач
завідувач
голова АК
атестаційна комісія атестаційна комісія
завідувач |
|
2.12. |
КУРСОВА ПЕРЕПІДГОТОВКА Направити на курси підвищення кваліфікації при ЗІППО педагогів: 1.Боклах Н.А. – вихователь 2.Павлій О.М. – вихователь 3.Луханіна Н.А. – вихователь 4.Блага В.В. – вихователь 5.Данканич М.В. – вихователь-методист 6.Селегень Г.А. - фізінструктор |
згідно плану роботи ЗІППО |
завідувач |
|
2.13. |
Участь у методичній роботі міста: З метою підвищення науково-теоретичного рівня та компетентності педагогів забезпечити участь педагогів у методичних заходах:
*вихователів ясельних та молодших груп
*вихователів середніх та старших груп
*вихователів-методистів *практичних психологів
*музичних керівників та фізінструкторів
|
упродовж року, згідно графіку методичної роботи управління освіти Ужгородської міської ради
|
Хомин О.Р. Блага В.В.
Бабунич О.В Немеш Н.С.
Данканич М.В. Бугринець Г.М.
Комарницька Л. СелегеньГ.А.
|
|
2.14.
2.14.1
2.14.2
2.14.3
|
Діагностика, моніторингові дослідження: Діагностика психологічної готовності дитини до навчання у школі Моніторинг рівня знань дітей
Діагностування та тестування педпрацівників. |
05.2018
05.2017
упродовж року
|
практичний психолог
вихователі
вихователь-методист |
|
ІІІ. РОБОТА МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальні |
Доповнення Корекція |
3.1.
3.2.
3.3.
3.4.
3.5.
3.6.
3.7
|
Організувати постійно діючі виставки: - Готуємося до педради; - На допомогу вихователю; - Новинки методичної літератури - Передовий педагогічний досвід - Атестаційний марафон Продовжити поповнювати методичний кабінет - нормативними та інструктивно-методичними документами методичною, науковою, довідковою та художньою літературою. Поповнення методичної бази конспектами занять, сценаріями свят Оснащення методичного кабінету наочними, дидактичними, ігровими матеріалами для забезпечення розвивального педагогічного процесу Здійснити передплату на педагогічні видання: «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дошкільний навчальний заклад», «Розкажіть онуку», «Бібліотечка вихователя», комплект «Зразковий дошкільний заклад»
Виставка методичної літератури, періодичних фахових видань, дитячої літератури
Узагальнити систему роботи педагогів: 1.Давидчук В.М.
2.Луцьо С.В.–
3. Ліпот В.С. -
4. Боклах Н.А. -
5. Павлій О.М.-
|
упродовж року
упродовж року
упродовж року
упродовж року
до грудня 2017
упродовж року
12.2016
01.2017
01.2017
02.2017
02.2017 |
вихов.-методист
завідувач вихов.-методист
вихов.-методист
завідувач вихов.-методист
вихов.-методист
вихов.-методист
вихов.-методист
завідувач
вихов.-методист
завідувач
вихов.-методист
|
|
IV. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальні |
Доповнення Корекція |
4.1. 4.1.1
4.1.2 |
РОБОТА З БАТЬКАМИ Загальні батьківські збори 1.Пріоритетні напрямки і аспекти роботи закладу в новому 2017 – 2018 навчальному році: - нормативно-правові акти у сфері сімейних відносин стосовно охорони прав дітей; - обрання членів ради дошкільного закладу; - затвердження плану роботи ради закладу; - прийняття рішення про заснування батьківського комітету, забезпечення його легалізації. Обрання членів батьківського комітету. Встановлення терміну дії їхніх повноважень. 2. Звіт керівника закладу перед громадськістю про результати роботи за 2017– 2018 навчальний рік. Звіт голови ради про участь у розвитку закладу та вдосконалення освітньо-виховного процесу |
09.2017
05.2018
|
завідувач
завідувач
голова ради |
|
4.2.
4.3.
4.4.
4.5. 4.5.1
4.5.2
4.5.3
4.5.4
4.5.5 |
Залучати батьків до активного співробітництва з питань: - створення єдиного виховного простору для дітей в ДНЗ та сім’ї; - ремонт іграшок та обладнання; - проведення свят і розваг; - облаштування майданчиків Забезпечити постійну інформованість батьків про стан освітньо-виховної роботи з дітьми, їх розвиток, здоров’я, зміст державних освітніх програм Висвітлювати на сайті ДНЗ інформацію про діяльність батьківського комітету
Групові батьківські збори група раннього віку : 1. Індивідуальні особливості адаптації малюків до умов ДНЗ 2. Розвиваємо у малят сенсорику та дрібну моторику
молодші групи: 1. Як полегшити процес адаптації дитини до умов дошкільного закладу 2. Особливості мовленнєвого розвитку дітей молодшого дошкільного віку.
середні групи: 1.Спільна робота ДНЗ та сім’ї у вихованні та розвитку дітей на 5-му році життя 2.Особливості мовленнєвого розвитку дітей середнього дошкільного віку.
старші групи: 1. Що повинні знати діти 6-го року життя. Особливості мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку. 2. Психологічна готовність дітей до школи
1.Особливості виховання та навчання дітей у різновіковій групі 2. Cім’я – перша школа морального зростання |
вересень - травень
упродовж року
впродовж року
09.2017
04.2018
09.2017
04.2017
10.2017
04.2018
10.2017
04.2018
09.2017
04.2018
|
вихователі
вихователі ст. медсестра практичний психолог
творча група вихователі завідувач
психолог вихователі
психолог вихователі молодших груп
вихователі середніх груп
вихователі
вихователі старших груп
практичний психолог
вихователі угорської групи
|
|
4.6 |
Консультації з питань виховання дітей у родині: 1. Спільна робота батьків та вчителів-логопедів – запорука успішного подолання мовленнєвих порушень у дітей. 2. Чому необхідно вчасно звернутися до вчителя-логопеда. 3. Ігри та вправи для розвитку фонематичного слуху та сприймання. 4. Із пальчиками граємо – мовлення розвиваємо. 5. Привчаємо до безпеки змалку 6. Готуємо дитину до школи разом 7. «Незручні» питання статевого виховання дітей 8. Психологічна готовність старших дошкільників до початкової освіти 9. Літній відпочинок |
09.2017
10.2017
11.2017
12.2017
01.2018 02.2018 03.2018
04.2018
05.2018 |
вихователь-методист
практичний психолог вихователі
вихователі
вихователі психолог вихователі психолог психолог вихователі ст. медсестра |
|
4.7 |
Дні відкритих дверей
|
Один раз на квартал |
завідувач вихователі |
|
4.8 4.8.1 |
Загальні заходи для дітей: Свята та розваги Підготувати та провести музичні свята: - Новорічної ялинки - 8 Березня - випуск дітей до школи Підготувати та провести спортивні свята : *осіннє фізкультурне свято (до дня захисника України)
*зимове «Прощавай, зимонько!»
*літнє фізкультурне свято «У царстві Нептуна»
Підготувати та провести святкові розваги : - День дошкілля - Золота осінь чарівниця - Тиждень колядок - Шевченківські дні - Весна-красна (мол., сер. гр.) - Великдень (ст. гр.) -Святий Миколай (стар.гр.) - музична розвага за творами Лесі Українки - фізкультурні розваги -Провести тиждень безпеки дорожнього руху «Увага, діти на дорозі!» -Декада «Правова культура суспільства», присвячена Міжнародному дню захисту прав людини -Провести тижні БЖД -Тиждень безпеки дорожнього руху -Тиждень пожежної безпеки -Тиждень музики -Тиждень української мови |
12.2017 03.2018 05.2018
11.10.2017
01.2018
06.2018
згідно річного плану розваг
18 – 22.04.16 за планом
жовтень 2017 листопад 2017 |
музкерівники вихователі груп
фізінструктор вихователі старших груп
фізінструктор, вихователі, батьки фізінструктор
музкерівники Комарницька Л.
музкерівники
фізінструктор всі працівники ДНЗ пр. психолог Бугринець Г.М.
вихователі вихователі
музкерівник |
|
4.8.2 |
Проводити щомісячний день здоров’я в ДНЗ |
остання п’ятниця місяця |
всі працівники ДНЗ |
|
4.9
|
Виставки, конкурси Організувати: - фотовиставку «Вернісаж веселого літа» - виставка дитячих малюнків: «Рідне місто очима дитини» «Осінній вернісаж» «Кришталева зимонька» «Весна-весняночка» «Писанкові барви» «Герої улюблених казок»
|
вересень
вересень жовтень січень березень квітень травень |
вихователь-методист вихователі |
|
4.10
4.10.1
4.10.2 |
Співпраця зі школою:
Обмін досвідом між вихователями ДНЗ та вчителями початкової школи «Шляхи успішної адаптації дитини до нових умов життя»
Організувати взаємні відвідування уроків і занять із метою розв’язання завдань послідовності у роботі ДНЗ і школи
|
За планом
упродовж року
|
завідуюча вихов.-методист завучі ЗОШ
вихов.-методист завучі ЗОШ
|
|
4.10.3 |
Провести спільно: Зимову спартакіаду «Снігова казка» для учнів перших класів ЗОНЗ №6 та вихованців старших груп ДНЗ
|
січень 2018 |
вихователі старших груп вчителі
|
|
4.10.4 |
Забезпечити необхідне предметно-розвивальне середовище для організації різних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку З метою підвищення рівня мотиваційної готовності старших дошкільників до навчання в школі організувати та провести екскурсії: - на подвір’я школи - на спортивний майданчик ЗОШ № 6; - у бібліотеку; - в клас на урок. Систематично використовувати в роботі: - проводити заняття з дітьми «Я – майбутній школяр»; - знайомити старших дошкільників із правилами поведінки школярів; - організовувати сюжетні ігри на шкільну тематику |
09.2017 10.2017
03.2018 04.2018
упродовж року |
вихов.-методист вихователі старших груп |
|
4.10.5 |
Поповнити батьківські куточки інформацією «Підготовка дітей до школи», «Що повинен знати й уміти першокласник» Опитування батьків щодо вибору шкіл |
до 01.04.18 |
завідувач вихователь-методист |
|
4.12.
4.12.1 4.12.2 4.12.3 4.12.4
4.12.5 |
Взаємодія закладу з установами, організаціями: Управління з надзвичайних ситуацій Управління пожежної охорони Центр соціального захисту Музеї, установи громадського користування (бібліотека, магазин, ботанічний сад) Ляльковий, музично-драматичний театр |
упродовж року |
завідуюча |
|
V. АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальні |
Доповнення корекція |
5.1.
5.2.
5.3. |
Створення розвивального життєвого простору дитини: - поповнити матеріал в ігрових зонах дидактичними та розвиваючими іграми, посібниками - поповнити дидактичний матеріал по групах з гендерного виховання дітей Провести: - ремонт тепломережі -ремонт підлоги - заміна світильників -ремонт шатрового даху складських приміщень - поточний ремонт кабінетів завідуючої, завгоспа, вихователя-методиста - облаштування майданчиків - ремонт доріжок на входах у корпус Доповнити та замінити: - посуд - білизну - в групах ліжка та шафи для одягу |
10.2017
01.2018
упродовж року
|
БК, вихователі
БК, вихователі
Завідуюча завгосп |
|
5.4. 5.4.1
5.4.2 |
Загальні збори колективу: 1. Звіт про результати навчально-виховної, медичної та господарської роботи за 2016-2017н.р. - обрання Ради закладу, голови Ради закладу; - затвердження плану роботи ради на 2017 – 2018 н.р. - обрання батьківського комітету ДНЗ; - визначення напрямків соціально-економічного розвитку закладу. 2. Звіт про роботу закладу у 2017– 2018н.р. - системний підхід до організації роботи з безпеки життєдіяльності дошкільників в ДНЗ протягом року |
09.2017
05.2018 |
завідувач
завідувач
вихов.-методист
|
|
5.5 5. 5.1
5.5.2
5.5.3
5.5.4 |
Виробничі наради: 1.Аналіз організації відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2.Готовність до нового навчального року 3.Виконання правил внутрішнього трудового розпорядку в ДНЗ 4.Затвердження графіків роботи всіх служб на 2017 – 2018 н.р.
1.Технічний стан будівлі та споруд 2. Готовність ДНЗ до роботи в зимовий період 3.Організація дитячого харчування та контроль за його якістю 4.Заготівля овочів на зиму 5. Про стан ведення ділової документації педагогами
1.Дотримання режиму дня з урахуванням вимог програми «Українське довкілля 2.Виконання обов’язків обслуговуючим персоналом 3.Аналіз відвідування дітей у групах за І півріччя навчального року 4.Виконання заходів безпеки на робочих місцях
1.Про санітарний стан приміщень закладу 2.Про організацію роботи ДНЗ у літній оздоровчий період 3.Дотримання правил пожежної безпеки 4.Аналіз захворюваності та харчування за навчальний рік |
09.2017
12.2017
02.2018
05.2018 |
ст. медсестра фізінструктор завідувач вихов.-методист завідувач
завідувач
завгосп завгосп
завідувач сестра медична комірник вихователь-методист
вихов.-методист
завідувач
завідувач
завгосп
сестра медична
завідувач
завгосп
сестра медична
|
|
5.7.
5.8.
5.9.
|
Інструктажі: - проведення вступного інструктажу з охорони праці, ТБ; - інструкція з охорони життя і здоров’я дітей у ДНЗ; -попередження дитячого травматизму та дотримання безпеки життєдіяльності дітей; -інструкція з організації харчування дітей в ДНЗ. Створення комісій: - з виконання інструкцій з охорони життя та здоров’я дітей; - з охорони прав дитини; - з харчування; - з цивільної оборони Складання та затвердження графіків роботи педагогічного та обслуговуючого персоналу |
за планом
|
завідувач вихователь-методист завгосп сестра медична |
|
VІ. ВИВЧЕННЯ СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ
(керівництво і контроль)
№ з/п |
Вид контролю
|
Зміст контролю |
Термін |
Форма узагальнення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Фронтальний |
Готовність груп до нового навчального року |
Вересень 2017 |
акт перевірки наказ |
завідувач вихователь-методист |
|
2. |
Вибірковий |
Зміст та якість перспективного та календарного планування |
протягом року |
нарада при завідуючій |
завідувач вихователь- методист |
|
3. |
Тематичний |
Вивчення особливостей гендерного розвитку дітей старшого дошкільного віку |
листопад 2017
|
довідка таблиці анкети
|
завідувач вихователь-методист пр.психолог |
|
4. |
Підсумковий |
Вивчення роботи вихователів, що атестуються |
жовтень- березень |
наказ |
Атестаційна комісія |
|
5. |
Епізодичний |
Організація фізкультурно-оздоровчої роботи середніх групах |
09 – 12. 2017 |
довідка |
завідувач вихователь-методист |
|
6. |
Епізодичний |
Організація музичної діяльності в молодших групах
|
01– 04. 2018 |
довідка |
завідувач вихователь-методист |
|
7. |
Оперативний |
Готовність педагогів до робочого дня
|
протягом року |
нарада при завідуючій |
завідувач вихователь-методист |
|
8. |
Підсумковий |
Готовність старших дошкільнят до школи |
травень 2018 |
педагогічна рада довідка, наказ |
завідувач вихователь-методист, психолог |
|